Nieuws & Evenementen

KAMELEON 2024

Het is weer zover, ons Kameleon feestweekend staat weer voor de deur! We hebben voor jullie terug 3 topevenementen gepland. Kom jij ook eten op ons eetfestijn, ravotten op Kinderkameleon of je eens volledig laten gaan op de Kameleon fuif?

🎉 Het gezelligste eetfestijn van Kruishoutem is terug! 🎉
Kom dineren in onze kleurrijke tent en geniet van een drankje en een muzikale noot tijdens het Kameleon Eetfestijn.

🎫 Tickets: https://shop.stamhoofd.be/en/kameleon/
📅 6 september
🍴 Op het menu 🍴
🍜 Balletjes in tomatensaus met frietjes
🍖 Beenhesp met frietjes
🥘 Zalm met sauvignonsaus en frietjes
🌱 Vegetarische lasagne

De leukste kindernamiddag van het jaar komt er weer aan! Kom jij met ons meespelen op een namiddag vol grenzeloos plezier?

🎫 Tickets: aan de deur (€5)
📅 7 september
🎉 Waar kan jij je mee uitleven? 🎉
🏰 Springkasteel
📦 Speleobox
🍬 Snoepkraam
🐯 Schminkstand
🏏 Volksspelen
🎤 Kinderkaraoke
🫧 Schuimbad
________________________________________

Wij verwelkomen alle kinderen tussen de 6 en 12 jaar. Geef je kind een zakcentje mee voor onze snoepbar en breng achteraf eventueel propere kleren mee voor na het schuimbad.

Scouts Kruishoutem voorziet je ook dit jaar van de beste nacht van het jaar, frisser, harder en geschifter dan ooit tevoren!

🎫 Tickets: https://shop.stamhoofd.be/en/kameleon/
📅 7 september
🦋 Wat kun je verwachten? 🦋
✨ Line-up: Altijd al eens van de grond willen gaan met een dj? Op kameleon kan dat. Onze dj's blazen alles en iedereen de lucht in, promise.
21u30 - 23u00: DJ Unziema B2B DJ Roha
23u00 - 00u00: C-Track
00u00 - 01u30: Employerz
01u30 - 03u00: MILES
03u00 - 04u00: Tizzix
04u00 - 04u30: Jonslekke

Liever even de rest van ons feestdorp verkennen? Geen probleem! Ontmoet ons op deze plaatsen:
🍻 Buitentoog: Fris bier aan democratische prijzen!
🎨 Bar Kamouflage: Hier serveren we jullie de lekkerste én kleurrijkste cocktails.
🕺 Food: Van al dat dansen krijgt nen mens honger. Onze foodstand voorziet je van de nodige frituursnacks en hamburgers.
👔 Onze vestiaire draagt zorg van uw vest tot het einde van de avond