Nieuws

Doe mee en ontdek avontuur op onze startdag! Alle kinderen vanaf 6 jaar tot en met 18 jaar zijn welkom op 24 september, van 14:00 tot 17:00 uur bij de scouts (Warandestraat 4).

Elk jaar doen we met Scouts en Gidsen Inch Allah Kruishoutem onze spaghettiavond. De opbrengsten van deze spaghettiavond gaan dan naar de givers en de jin en worden gebruikt om op buitenlands kamp te gaan.

Normaal gezien organiseren wij in november onze jaarlijkse wafelbak. Dit kon helaas niet doorgaan om gekende redenen… Als alternatief organiseren wij nu een afhaalactie voor ontbijtboxen!

Vanaf dit weekend zijn de nieuwe aangepaste maatregelen van kracht. Dit betekent dat er weer activiteiten mogen doorgaan voor alle leeftijden!

Spaghettiavond kan jammer genoeg niet meer doorgaan door het Coronavirus maar wij maken nog steeds spaghettisaus en deze wordt WEL nog verkocht!

Naar jaarlijkse gewoonte nodigen de givers en jin jullie weer uit op hun spaghettiavond.

Om geld te verdienen voor hun reis, doen de jin allerlei werkjes en klusjes.

Goed nieuws! Het nieuwe scoutsjaar is in zicht!
  Noteer het alvast in jullie agenda!  Op 30 september zal onze super formidabele startdag doorgaan.

Zoals elk jaar staan ook nu de JINners weer paraat om jullie klusjes op te knappen. Heb je geen zin om te schuren, het gras af te rijden of hout te klieven? Wil je liever niet zelf de cava schenken op je housewarming, babyborrel of tuinfeest?

Sinds 17 september hebben Jolien en Tuur niets meer te zeggen in de Scouts. Zij gaven de fakkel door aan het nieuwe groepsleidingstrio: Jeroen, Jeroen en Stijn. Zij zijn voor minstens 1 jaar het aanspreekpunt voor alle vragen.

Pagina's

Abonneren op Nieuws