Dag (potentiële) leden, ouder(s)!

• BESTAAND LID
    Als bestaand lid hoeft u zich NIET meer in te schrijven via de link onderaan deze pagina.
    Als u vorig jaar lid was van onze scoutsgroep blijft u vanzelf ingeschreven.
    Wel dient u 45 euro te storten op ons rekeningnummer BE06 1460 5650 0922.
    Gelieve hierbij zeker de naam van het lid te vermelden.
    Na betaling krijgt ieder lid dan ook het nieuwe jaartekentje.

• NIEUW LID
    Als nieuw lid kunt u zich inschrijven via de link onderaan deze pagina.
    Vergeet hierbij "contacten" niet op "+" te duwen om eventuele contactpersonen toe te voegen.
    Aansluitend dient u 45 euro te storten op ons rekeningnummer BE06 1460 5650 0922.
    Gelieve hierbij zeker de naam van het lid te vermelden.
    Na inschrijving en betaling krijgt ieder nieuw lid dan ook het nieuwe jaartekentje en een gratis das van onze scoutsgroep.
    Indien jullie nog niet helemaal overtuigd zijn nodigen we jullie uit om 3 activiteiten gratis te proberen.

We willen ieder kind de kans geven om lid te worden van scouting.
Geld mag daarbij geen rol spelen.
Voor wie het financieel wat moeilijker is, bestaat het verminderd lidgeld.
Als nieuw lid kan u dit gewoon aanvinken in het inschrijvingsformulier, u hoeft hiervoor geen enkel bewijs te leveren en zal er ook niet op aangesproken worden als u dit niet wenst.
U betaalt dan slechts €10 lidgeld en 1/3 van de prijs van een weekend of kamp. Ook in de Hopper winkel krijgt u 50% korting.
Als bestaand lid kan u hierover gerust iemand van de (groeps)leiding aanspreken of ons via mail contacteren.
We verzekeren jullie dat dit alles in het volste vertrouwen zal gebeuren.
Meer info hierover: Scouting op maat | Scouts en Gidsen Vlaanderen

Link naar het inschrijvingsformulier: